خفن ترین ماشین های پلاک شده 1

[ چهار شنبه 27 اسفند 1393برچسب:خفن ترین ماشین های ایران,بانک اتومبیل,ایران,ماشین,ماشین گران,بنز در تهران,فراری در تهران,

] [ 18:28 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

آغاز دوئل: مرسدس AMG GT در برابر پورشه 911

Mercedes-AMG GT vs Porsche 911 GTS

ببر تازه‌نفس مرسدس، و اسطورهٔ ماندگار پورشه روز حساب فرا رسیده است، بی‌شک، دوئل این دو خودروی فوق‌العاده، خواستهٔ هر علاقه‌مند به ماشین بوده که چند ماهی است انتظار آن را کشیده‌اند. مرسدسAMG GT در مقابل پورشه GTS 911: حکم AMG در حال حاضر یک خودروی جدید و اسپرت را برای رقابت با بهترین خودروی…


ادامه مطلب

[ دو شنبه 27 بهمن 1393برچسب:,

] [ 22:2 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

»» ام‌وی‌ام X33 جدید در سواحل خلیج فارس

 MVM X33 NEW Chery Tiggo

شاید این پندار بسی وهم‌آلود به نظر آید که جماعت زردها را رقیبی قدر برای نامداران عرصه صنعت فرض نماییم؛ به‌خصوص قلمرو رازآلودی چون خودرو که هزاران معما و اما و اگر در خود نهفته دارد و شمارگان وارثان حقیقی‌اش نیز از انگشتان دست فراتر نمی‌رود. اگر به چیستی این کارزار غریب واقع‌بینانه بنگریم، تنها…


ادامه مطلب

[ شنبه 20 دی 1393برچسب:,

] [ 17:47 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

قدرتمندترین خودروهای کمتر از 30 هزار دلار

علاقه‌مندان به خودرو، خواسته‌های چندان زیادی ندارند؛ آنها قدرت می‌خواهند، آن هم به مقدار فراوان. در اینجا هم قصد بر این بوده که به‌صرفه‌ترین خودروهای قدرتمند شناسایی شوند. البته قدرت زیاد همیشه به معنای سرعت خارق‌العاده نیست و برخی اسب‌بخارهای زیاد می‌توانند نمایشی غیرقابل‌انتظار داشته باشند.

برای خودروهای زیر ۳۰ هزار دلار، بهترین نسبت‌های «دلار به اسب‌بخار»، ترکیبی عجیب‌و‌غریب از خودروها، کراس‌اورها و تراک‌ها و همین‌طور خودروهای سریع‌ و کُند در پیش روی ما قرار می‌دهد. چیزی که بدیهی است، خودروهای امریکایی اسب‌بخار بیشتری را نسبت به هر دلار در اختیار صاحب خود قرار می‌دهند.

قدرتمندترین خودروهای زیر ۳۰ هزار دلار


ادامه مطلب

[ دو شنبه 8 دی 1393برچسب:,

] [ 12:15 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

محبوب ترین شاسی بلند ها در 6 ماه گذشته


روزنامه هفت صبح: شاسی بلندها را همه دوست دارند. این خودروها، خودروهایی هستند که همیشه حجم زیادی از واردات خودرو را به خودت اختصاص می دهند. به طور کلی حجم واردات خودرو بنا بر اصل عرضه و تقاضا نشانی از محبوبیت یک خودرو در کشور است. در ادامه مطلب قصد داریم به 10 خودروی شاسی بلندی بپردازیم که در شش ماهه نخست سال بیشترین میزان واردات را از آن خود کرده اند.

محبوب ترین شاسی بلند ها در شش ماه گذشته


ادامه مطلب

[ دو شنبه 8 دی 1393برچسب:,

] [ 12:13 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

رونمایی از سانگیانگ تیوولی

[ شنبه 6 دی 1393برچسب:,

] [ 15:1 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

بهترین و بدترین خودروهای بریتانیا

[ شنبه 6 دی 1393برچسب:,

] [ 14:57 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

»» ده استیشن واگن رویایی

امروزه با هجوم خودروهایی در کلاسهای جدید و توجه بیشتر خریداران به خودروهای کراس اوور، از رونق بازار استیشن‌های کلاسیک خانوادگی کاسته شده است. دیگر خودروسازان برای هر مدل سدان خود، یک معادل استیشن تولید نمی‌کنند و به نظر می‌رسد که این خودروها حتی بین سازندگان هم جذبه سابق را ندارند.

با این وجود هنوز در اروپا استیشن واگن‌های بسیار خوبی تولید می‌شوند. خودروهایی که فراتر از یک استیشن معمولی برای مصارف روزانه خانوادگی هستند. همین استثناها باعث می‌شوند که همچنان خون در رگهای این کلاس جریان داشته باشد. هرچند قیمت بالای آن‌ها و تجهیزات کامل و مهندسی بیش از حد آن‌ها هم، خطر را از آن‌ها دور نمی‌کند و ممکن است روزی تولید چنین خودروهایی واقعاً بازاری نداشته باشد.

در ادامه به سراغ ده خودروی استیشن توانمند و رؤیایی می‌رویم. خودروهایی با قوای نیرومند و ترکیبی لوکس و مجهز که فراتر از انتظار و نیاز خریدار این کلاس می‌باشند.


ادامه مطلب

[ یک شنبه 30 آذر 1393برچسب:,

] [ 9:53 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

عکس های جاسوسی از ام جی CS

 

به تازگی عکس هایی جاسوسی از خودروی جدید ام جی به برپایه مدل مفهومی CS منتشر شده است. در این عکس ها که در چین گرفته شده امی جی CS را بدون هیچ استتاری نشان می دهد.
ام جی هنوز نتوانسته در بازار چین به اندازه نام خود محصولات خود را عرضه کند و سعی دارد تا با معرفی محصولات جدید اعتبار قبلی خود را مجدد بدست آورد.
این خودرو بر اساس مدل مفهومی CS تولید شده است. این مدل مفهومی سال گذشته توسط ام جی در معرض دید عموم قرار گرفت و محصول نهایی آن در نیمه اول سال 2015 وارد بازار خواهد شد.
در حقیقت ام جی CS بر پایه سانگ یانگ کوراندو طراحی شده و انتظار می رود با موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربو شارژ با توان تولید 204 اسب بخار به بازار بیاید. البته احتمال عرضه این خودرو با موتور 2 لیتری دیزلی با توان 173 اسب بخار و 360 نیوتن متر برای بازار انگلستان نیز وجود دارد. ام جی برای CS به صورت استاندارد گیربکس 6 سرعته دستی را در نظر گرفته ولی گیربکس خودکار نیز قابل سفارش خواهد بود.
با توجه به عکسی که منتشر شده احتمال می رود نام این خودرو بر خلاف مدل مفهومی اش CS نام نگیرد و اسم دیگری برای آن انتخاب شود.

 

[ شنبه 22 آذر 1393برچسب:,

] [ 23:50 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]